Pierwsze rozczarowania i haczyki w ofercie NJU Mobile [aktualizacja]

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek6 Gwiazdek (19 liczba głosów, wasza ocena: 3,16 na 6)
Loading ... Loading ...

pierwsze-rozczarowania-i-haczyki-w-ofercie-nju-mobileNasz nowy telekomunikacyjny rodzynek, żeby nie powiedzieć hit wiosny NJU Mobile notuje pierwsze negatywne opinie rozczarowanych klientów. Tym razem szczególną uwagę przykuł komentarz zawiedzionego użytkownika na blogu sieci komórkowej Play o wdzięcznym nicku Złoty Chłopak (prezentujemy go poniżej artykułu). Rozczarowany konsument wymienia dwie naprawdę poważne wady NJU Mobile.

Pierwsza z nich powoduje nawet stratę kolejnych złotówek. Chodziło w niej o to, że aby otrzymać darmowy pakiet 100 MB na dzień to najpierw trzeba przegadać (lub wysłać SMSy) minimum za te 2 PLN. Przy niskiej stawce 0,19 PLN oznacza to w praktyce około 10 minut samych rozmów. Wiąże się z tym pewien problem, ponieważ gdy nie spełnimy tego warunku to mamy naliczany Internet według standardowej stawki 0,19 PLN za 1 MB transmisji danych. 

Reklama                                                             Czytaj dalej
 

Tym samym do momentu nieprzekroczenia progu 2 PLN zapłacimy normalne ceny za takie drobnostki jak chwilowa aktualizacja pogody czy poczty Email w smartfonie. W efekcie przełoży się to później na dodatkowe koszty. Trzeba przyznać, że dział marketingu naprawdę sprytnie przygotował te haczyki. Tak więc bezpieczniejszym rozwiązaniem chyba będzie jednak kupno już na samym starcie pakietu 350 MB za 7 PLN. Wtedy nasze złotówki nie będą niepotrzebnie znikać w szybkim tempie, które jest charakterystyczne zwłaszcza dla smartfonów często łączących się z internetem. Wyjątkiem od tej zasady są tak naprawdę osoby, które dzień zaczynają od długich rozmów. Oni faktycznie wyjdą na plus. Oszczędniejsi niestety wpuszczą się w tylko w maliny zupełnie nieświadomi sytuacji.

Trzeba jeszcze wspomnieć o drugiej niedogodności NJU Mobile. Jest nim fakt przerywania rozmowy w momencie osiągnięcia pułapu 2 PLN. W takiej sytuacji należy odczekać kilka minut, aż otrzymamy informację zwrotną od operatora o możliwości wykonywania bezpłatnych połączeń do końca danego dnia. Nie trudno sobie wyobrazić sytuacji jak to mocno irytować może klientów w momencie chociażby rozmowy biznesowej z szefem czy kontrahentem. Szkoda, że Orange nie pomyślało o wdrożeniu systemu informatycznego, który w locie by zerował koszty po przekroczeniu magicznego pułapu 2 PLN. Jest to naprawdę spory dyskomfort dla użytkownika. Nie powinien on mieć wcale miejsce, nawet w przypadku produktu typowo budżetowego, ekonomicznego.

Na kontakt serwisu My mobile została wysłana wiadomość Email (jej dokładną treść prezentujemy poniżej) od biura prasowego NJU Mobile. Wynika z niego, że rozmowy nie są przerywane po osiągnięciu pułapu 2 PLN. Wszystko odbywa się płynnie bez żadnych niedogodności. Druga sprawa to fakt, że transfer danych również jest wliczany do magicznego wręcz progu 2 PLN. Tym samym osoby mało dzwoniące też będą mogły liczyć na bonus w postaci całkiem niezłego, dziennego pakietu internetowego o wielkości 100 MB. Na koniec warto jeszcze wspomnieć, że lejek występuje tylko i wyłącznie w ofercie abonamentowej. Tym samym problemy opisane przez użytkownika na blogu P4 mogą być nieprawdziwe.

(fot. NJU Mobile/My mobile studio)

-

Jest to przykład artykułu My mobile PREMIUM. W przypadku wykorzystania tej informacji przez inne serwisy prosimy o podanie źródła w formie linku.

-

Złoty Chłopak o haczykach w NJU Mobile (komentarz oryginalny):

Chyba bede pierwszym w historii uzytkownikiem NJU ktory przejdzie do RBM. Wniosek juz zlozony. A oto moja opinia po jednym dniu korzystania z dobrodziejstwa Orange.

Jestem juz po jednym dniu uzytkowania nju na karte. Od jakiegos czasu czekalem na cos takiego, moj profil uzytkowania telefonu wydawaloby sie ze idealnie pokrywa sie z oferta NJU na karte. Niestety jak juz niejednokrotnie sie przekonalem, tylko mi sie wydawalo. Moje potrzeby napewno sa podobne do wielu innych uzytkownikow. Jesli ktos ogranicza sie z rozmowami czy korzystaniem z telefonu to dlatego ze go na to nie stac a nie dlatego ze nie ma takiej potrzeby. Ja chcialbym rozmawiac, smsowac i korzystac z internetu nie zastanawiajac sie do jakiej sieci dzwonie i ile czasu rozmawiam. Dziennie wykonuje kilkanascie krotkich polaczen do roznych numerow, nie majac pojecia w jakiej sa sieci oraz od czasu do czasu rozmawiam sobie z bliskimi znajomymi po klka godzin w ciagu dnia. Jednoczesnie telefon aktualizuje moja poczte email, FB, oraz uzywam nawigacji online. jednoczesnie jestem w stanie wydac na to 50 pln miesiecznie. Po pojawieniu sie NJU stwierdzilem ze to jest cos dla mnie co prawda troche drozej niz chcialem ale roznica jest do zaakceptowania. Po podliczeniu wszystkich kodow, aktywacji, gwiazdek, pakietow, pakiecikow wychodzi na to ze nie powinienem przekroczyc 70 pln na miesiac. Przypomne ze ta oferta sprzedawana jest jako 2 zl dziennie czyli okolo 60 pln na miesiac. Ale jak unikatowe to unikatowe, da sie wycisnac z klienta jeszcze wiecej :) Za owe 2 zl dziennie dostajemy no limit do wszystkich i 100 mb internetu dziennie. Brzmi swietnie, moge przeprowadzac krotkie i dluzsze rozmowy i 100 mb wystarczy na aktualizacje poczty czy fb. Trzeba jedynie wydac dziennie marne 2 zl… i tu zaczyna byc problem. Przy tak niskiej stawce za polaczenie trudno osiagnac te 2 zl a zanim tego nie osiagniemy nie otrzymamy 100 mb internetu i aktualizacja poczty, pogody rozliczana jest wedlug normalnej stawki czyli 19gr za mb.Tracimy kolejne zlotowki. Kolejnym unikatowym rozwiazaniem jest przerywanie rozmowy po osiagnieciu pulapu 2 zl. Nalezy wtedy odczekac kilka do kllkunastu minut i otrzymujemy radosna wiadomosc ze teraz juz mozemy dokonczyc rozmowe za darmo. Naprawde UNIKATOWE rozwiazanie w skali swiatowej :) Podsumowujac, moj bilans jednego dnia uzytkowania NJU na karte to wydane 40 pln i saldo na koncie 0 pln po jednym dniu uzytkowania ! To sie nazywa unikatowe dojenie klientow :)

-

Komunikat biura prasowego NJU Mobile

Witam serdecznie,

Panie Kamilu, w imieniu biura prasowego marki nju mobile, chciałabym wyjaśnić i sprostować dwie kwestie, które opisuje Pan w artykule pt. „Pierwsze rozczarowania i haczyki w ofercie NJU Mobile”.

Pierwsza z nich to transfer danych.
Transfer danych do 2 zł jest wliczany do limitu 2 zł. Tym samym użytkownik nie zapłaci dodatkowo za przesyłane dane.

Inaczej przedstawia się również kwestia drugiej opisanej przez Pana niedogodności.
Połączenie po osiągnięciu limitu 2 zł nie jest przerywane. W jego trakcie następuję zmiana taryfikacji na darmową. Po zakończeniu rozmowy klientem jest informowany SMSem, że do końca dnia może rozmawiać, wysyłać wiadomości tekstowe, a także korzystać ze 100 MB.

-

Przygotowane przez

jest autorem 5690 informacji na tej witrynie.

title=

131 komentarzy do “Pierwsze rozczarowania i haczyki w ofercie NJU Mobile [aktualizacja]”

  1. Jacek Odpowiedz

    Wszystko się zgadza. Oferta Pre-Paid NJU Mobile to – typowa dla Orange – oferta pełna haczyków i gwiazdek. Trzeba to, trzeba tamto. Kto w dzisiejszym świecie ma czas liczyć ile się od rana wydało itp.

    W rzeczywistości coś co miało być tańsze będzie dużo droższe.

    Ta sieć tak ma.

  2. Kamil Odpowiedz

    Szkoda, bo zapowiadał się naprawdę dobry operator. Tak to mamy jeża (dla niektórych pana Gąbkę z NK) pełnego kolców

  3. diztonz Odpowiedz

    Przykre jest to, że kolejny już raz mamy do czynienia z tendencyjnym artykułem w my-mobile.com.pl. Autor tym razem, powołując się na komentarz pewnego internauty, pisze o „niedogodnosciach”  Nju Mobile  ( szkoda, że nie dodał, że  opisuje wyłącznie „minusy”  oferty na kakrtę) i, jak to zostało zacytownane – internauta : „Chyba bedzie pierwszym w historii uzytkownikiem NJU ktory przejdzie do RBM”. Czy to naprawdę wybawienie ? Nie, to zestawienie opcji na kartę Nju, w domysle – z ofertą abonamentową Redbulla .Opcja abonamentowa Nju, którą niedudolnie próbowało skopiowac P4, „tych problemów” nie przysparza !  Bądźmy choć odrobinę rzetelni i podajmy tę informację ! Nju Mobile abonamentowy jest  najlepszą ofertą na polskim rynku w zakresie nielimitowanych połączeń do wszystkich sieci  - najtańszą, bo za 29 PLN można dzwonić bez limitów do wszystkich sieci w Polsce, a jednoczeście przy mniej intensywnym korzystaniu z usług – najtańszym abonamentm w Polsce – 9 PLN (kótry zawiera np. przeszło 47 min. połaczeń) i nie ma tu żadnych przerywanych połączeń czy „dziwnego przydzielania” pakietów internetowych i jest lejek ! Prawda wyzwala …

    • Kamil

      W którym miejscu tego tekstu masz jakąkolwiek wzmiankę o Red Bull Mobile? Była o nim mowa, ale w poprzednim artykule ;) Wyszczególnione zostały tylko dwie duże wady NJU Mobile i to wszystko

  4. diztonz Odpowiedz

    Po pierwsze używasz reklamy oferty Nju Mobile abonamentowej, a piszesz wyłącznie o ofercie na kartę i czynisz to, powołując się na wpis internauty zamieszczony na blogu sieci komórkowej Play (o czym piszesz). Dalej, artykuł, na który sie powołujesz, krytykując sieć Nju Mobile jako taką (bez zaznaczenia, że „wspomiane problemy” są w ofercie prepaid), zaczyna się od „Chyba bede pierwszym w historii uzytkownikiem NJU ktory przejdzie do RBM”. To wszystko sprawia wrażenie tendencyjności !

    • Kamil

      Zdjęcie jest przypadkowe, faktycznie dopiero teraz zauważyłem że to Post-paid. Mimo tej drobnej pomyłki i tak ukazuje ono pozorne oszczędności, które później mogą się przełożyć na dodatkowe opłaty (w przypadku wpadnięcia na haczyki). Jeśli chodzi o Red Bull Mobile to jest tylko komentarz niejakiego Złotego Chłopaka ;)

  5. diztonz Odpowiedz

    To porównajmy może rzeczy porównywalne, czyli np :
    opłatę za 50 godzin połączeń w miesiącu do wszystkich sieci w Polsce :
    Redbull Mobile na kartę:
    50 min * 60 godz.* 0,29 PLN = 870 PLN

    Nju Mobile na kartę:
    2 (aktywacja „do wszystkich”) *5 (liczba aktywacji usługi w miesiącu) + 2 PLN*30 (liczba dni) = 70 PLN

    No cóż, raptem 800 różnicy …- nie ma to jak Redbull na kartę.

    • Kamil

      Fakt, jest to prawda. Z pewnoscia zostanie ona uwzgledniona w przyszlym My mobile RANKING. Jednak w kontekscie tego artykulu ma sie ona nijak. Pokazane zostaly haczyki NJU Mobile na karte dla tych internetowych, nieco mniej telefonujacuch uzytkownikow

    • areekw

      tyle tylko że mam tą „nieszczęsną” ofertę od nju mobile i nie zauważyłem niczego o czym pisze ten niby użytkownik.
      Dodam tylko że w drugim telefonie mam jeszcze 2 karty (obie z P4 – jedna na kartę druga firmowa na abonament) co dziwne podczas kiedy w teoretycznie mniej opłacalnej ofercie dla P4 zasięg mam cały czas – to w tym samym telefonie przy karcie firmowej także z P4 co chwile jest brak zasięgu? 

  6. Jacek Odpowiedz

    Ale czy nie można po prostu zrobić prostej oferty? Chociaż gdyby w Pre-Paid znieśli ten wymóg „aktywacji” co 7 dni za 2 złote.

    Po prostu, doładowujesz i gadasz. Nic Cię nie obchodzi i masz pewność, że po wydaniu 2 zł licznik się zatrzymuje.

    Ale nie, musieli zakombinować. Trzeba pilnować, włączać, itp.

  7. mg Odpowiedz

    Witam,
    autor „Złoty Chłopak” widocznie nie przeczytal regulaminu oferty na karte NJU.mobile… tam wyraznie napisane sa zasady uzytkowania i rozliczania. Jedyne, co mozemy w takiej sytuacji, to przyjac je lub odrzucic.

  8. mg Odpowiedz

    Faktycznie oferta moglaby byc prostsza… juz po pierwszym zaznajomieniu sie z nia, wydawalo mi sie, cos zbyt „zakrecona”, ale zakrecona jest tylko po wlaczeniu uslugi „do wszystkich”.

  9. Marek Odpowiedz

    Bóg Wam zapłać dobrzy ludzie za ten artykuł. Właśnie myślałem o przejściu do NJU.

    • diztonz

      Nju na kartę ma obecnie wg standardowego cennika najniższe stawki w prepaidzie jednoczeście za połączenia do wszystkich sieci i za SMS-y. Vectone jeszcze nie ruszył (chyba, że o czymś nie wiem), a na stronie już parę razy zmieniali ceny . W Virgin promocja na bezpłatne (2013) SMS-y kończy się 7 maja, zresztą część klintów już wykorzystała tę pulę, a stawka wg cennika to 12 gr za wiadomość, 50% do każdego doładowania to tez promocją, która w każdej chwili może zostać wyłączona. Mobile – 0,31 do Play, Virgin, … i 10 gr za SMS , tuBiedronka 12 gr SMS i taryfikacja co 15 sekund. Faktycznie, wniosek jest oczywisty – Nju ma słabą standardową ofertę … -19 gr za min., 9 gr za SMS bez żadnych podchodów typu końeczność doładowania czy pakiety …

  10. Kamil Odpowiedz

    To juz naprawde przestaje byc smieszne, logo bardzo slabe, jakby projektanci nie znali czolowych programow graficznych :|

  11. Kamil Odpowiedz

    Kolejny ciekawy watek tej historii. Napisali wczoralo biuro prasowe NJU Mobile na kontakt My mobile, ze kwestia przerywania rozmow w momencie przekroczenia salda 2 PLN jest nieprawdziwa. To samo tez jest ponoc ze zuzywaniem sie srodkow internetowych w pierwszej kolejnosci, a dopiero pozniej przyznawany jest pakiet 100 MB na dzien. Ma ktos juz starter NJU Mobile i moze to potwierdzic? Jesli tak jest oraz Zloty Chlopak (w co nie chce mi sie wierzyc) to wieczorem szykuje sie aktualizacja tego artykulu…

  12. marcz123456 Odpowiedz

    „Ale pokręcone.. Jednemu przerywa po 2zł i dostaje esa, drugiemu nie przerywa i płaci póki sam się nie rozłączy, a trzeciemu działa jak należy: nie przerywa, a po 2zł darmo rozmowa trwa..”

    • Kamil

      Moze to jakis bug systemu IT Orange/NJU Mobile. Jednemu dziala, innemu nie

  13. diztonz Odpowiedz

    Whitemobile niby 14 gr, ale warto się wczytać się w szczegóły : „(…)Liczba dostępnych minut w Taryfie 14 gr.
    Taryfa 14 gr. przeznaczona jest dla użytkowników rozsądnych :) Sprawdzamy ile dzwonisz w okresach dwutygodniowych. Stawką 14 gr. taryfikowane jest pierwsze 1000 minut Twoich połączeń w ciągu 14 dni. Dochodzisz do końca 14 dni i znowu limit ilości 1000 minut wraca do Ciebie i możesz dalej dzwonić za 14 gr./min. Jeśli w ciągu 14 dni od cyklicznego, automatycznego odnowienia taryfy wydzwonisz więcej niż 1000 minut to dalej dzwonisz po 25 gr./min do czasu kolejnego automatycznego odnowienia Taryfy 14 gr. 1000 minut to prawie 17 godzin rozmów ! (…)” . Jest kilka takich kruczków … – raczej ryzykowny temat

  14. diztonz Odpowiedz

    Tak tylko są jeszcze co najmniej dwa „ale” .Sorrki za bezposrednie cytaty bez streszczeń :”Koszt użytkowania Taryfy 14 gr.

    Niezależnie od tego, czy używasz telefonu raz w miesiącu czy też dzwonisz bez przerwy operator telekomunikacyjny ponosi stały miesięczny koszt kilku złotych za utrzymanie karty SIM w gotowości do działania w sieci. Operatorzy zwykle decydują się na wliczenie tego kosztu w cenę minuty przez co cena minuty jest zbyt wysoka. My postępujemy inaczej. Uważamy, że możemy zaoferować bardzo niską stawkę za połączenia przy założeniu, że koszt utrzymania karty SIM ponosi użytkownik. Ten koszt – 2,46 zł raz na dwa tygodnie pobierzemy z Twojego konta jako opłatę za utrzymanie taryfy. Oznacza to, że jeśli dzwonisz bardzo mało, np. raz na dwa dni – twoja ostateczna cena użytkowania telefonu będzie zbliżona do tej, jaką zapłaciłbyś w innej sieci. Jeśli natomiast dzwonisz lub SMSujesz dwa-trzy razy dziennie wówczas Twój koszt używania telefonu zasadniczo spada.” oraz „Chcemy aby niskie stawki połączeń dostępne były dla każdego i aby uczciwość rozliczeń obowiązywała dwustronnie Abonenta i nas jako operatora.  Taryfa 14 gr. przeznaczona jest dla użytkowników, którzy wykorzystują telefon w sposób standardowy, a zatem dzwonią, SMSują, korzystają z Internetu lecz nie traktują telefonu jako narzędzia komercyjnego tj. nie wykorzystują go do telemarketingu, spamowania itp. Kryterium stosowanym przez White Mobile w tym zakresie jest z jednej strony sprawdzenie, czy z karty nie są wykonywane automatyczne połączenia a z drugiej, czy abonent użytkuje telefon w sposób mniej więcej symetryczny. Zaczynamy się niepokoić, gdy ruch wychodzący (dzwonisz do kogoś) liczony w minutach jest większy od ruchu przychodzącego (odbierasz) o około 70%. Jeśli okaże się, że zachodzi któryś z powyższych przypadków zastrzegamy sobie możliwość zmiany taryfikacji na stawkę 25 gr/min”

  15. diztonz Odpowiedz

    Przed chwilą aktywowałem w Nju na kartę ofertę „do wszystkich” i wykonałem połączenie 15 min. – żadnych przerw  (po mniej więcej 11 min. powiino rzekomo przerywać)  . U mnie działa prawidłowo :) 

    • Kamil

      A jak jest z internetem, sa oplaty (do momentu wydania 2 PLN za wap) czy na start laduje 100 MB internetu na dzien i mamy niezly pakiet na dobe?

  16. diztonz Odpowiedz

    Dziś znowu „zgrzeszyłem” inicjacją dnia od rozmów (pierwsza chyba z 40 min.). W każdym razie żadnego przerywania nie doświadczyłem. Podczas tego pierwszego połączenia dostałem SMS-a o osiągnięciu 2 PLN i przyznaniu 100  MB. Nie wiem, co zdarzyłoby się, gdybym zaczął od WAP-u ? Czy automatycznie zacząłbym korzystać z tego przydzielonego limitu (100 MB) tak jak automatycznie przestaje obciążać z połączenie głosowe, czy ściągałoby mamonę do końca sesji ? Dziś na to już nie odpowiem, bo w tej chwili to juz wiadomo, ze korzystam już z przyznanej paczki danych.

    • Kamil

      Czyli rozmawiałeś 40 minut i zapłaciłeś tylko 2 PLN? W takim razie sprawa z internetem się już nam wyjaśniła. Jeśli nie wydzwoniliśmy/SMSowaliśmy tych 2 PLN oraz skupiamy się tylko na sieci web jednego dnia to wcześniej zapewne płacimy według podstawowej stawki, gdzie koszt 0,03 PLN/1 MB. W efekcie (bez przerywania sesji) możemy surfować około 66 MB (2 PLN : 0,03 PLN = 66 MB), co i tak jest już niezłym wynikiem. Ciekawe czy wtedy jak osiągniemy pułap wydanych 2 PLN to zostanie nam przyznane 100 MB z tytułu wydania 2 złotych (może Internet jest wyjątkiem)?

      Mimo to kolego, wielkie dzięki za szerokie wyjaśnienia działania praktycznego użycia NJU Mobile na kartę! ;)

  17. diztonz Odpowiedz

    Tak jeszcze dla uzupełnienia – to że po aktywacji usługi „do wszystkich” codziennie trzeba wydać 2 PLN na rozmowy, SMS-y, MMS-y czy Internet, żeby dalej (do 23:59:59) mieć rozmowy, SMS-y, MMS-y no limit i Internet 100 MB to jest pewne (a jak się ma wykupiony pakiet internetowy, to się tych 2 PLN przed  wykorzystaniem pakietu za korzystanie z WAP-u nie osiągnie). To wszystko jest w regulaminie. Mnie chodziło o sprawdzenie rzekomego przerywania rozmów i pogłosek, że być może czardżuje za Internet nawet po przekroczeniu 2 PLN – no bo skądby się „Złotemu Chłopakowi” wzięło 40 PLN obciążenia ? („moj bilans jednego dnia uzytkowania NJU na karte to wydane 40 pln i saldo na koncie 0 pln po jednym dniu uzytkowania ! „). Albo coś ściemnie, albo był jakis problem techniczny ewentualnie za Net obciąża podczas danej sesji bez automatycznego przeskakiwania na przyznawany pakiet, ale nawet jeśli tak było, to może też nie jest zabiego celowy, tylko poroblem z jakimś VLR-em ? 

  18. ted Odpowiedz

    MITY NA TEMAT NJU MOBILE
    nju mobile z rachunkiem
    200 zł za aktywację lub zerwanie umowy
    W przypadku wybrania e-faktury (a to przecież jest oferta internetowa) nie jest naliczana żadna opłata aktywacyjna. W przypadku zerwania umowy również klient nie zostanie obciążony opłata za e-fakturę. Jedyne sytuacje kiedy klient zapłaci 200 zł to:
    - zażyczył sobie faktury papierowej przy zamówieniu (tzn. nie chciał e-faktury),
    - w okresie 24 miesięcy od podpisania umowy, zamienił e-fakturę na papierową wersję.
    Lejek po wykorzystaniu 1 GB, jako zaprzeczenie braku limitów
    To nie jest limit, a ograniczenie prędkości. Klient może też dokupić pakiety internetowe i korzystać z Internetu bez ograniczenia prędkości po wykorzystaniu 1 GB. Z doświadczeń wiemy, że 1 GB wystarcza zdecydowanej większości klientów.

    nju mobile na kartę
    Opłata 5,01 zł za fakturę, która powinna wynosić 5,00 zł, czyli sprawa 1 grosza
    Dodatkowy 1 grosz niestety wynika ze stawki VAT i zaokrągleń do 2 miejsc po przecinku. Pracujemy nad tym, aby tą niedogodność wyeliminować.
    Przerywanie połączeń w momencie osiągnięcia limitu 2 zł w Usłudze do wszystkich
    Zarzut kompletnie nieprawdziwy. Połączenie nie jest przerywane. Po zakończeniu rozmowy klient otrzymuje SMS-a z informacją, że osiągnął limit i do końca dnia ma bezpłatne nielimitowane minuty, SMS-y i Internet do 100 MB.
    Limit 2 zł – co się w to wlicza?
    Do tego dziennego limitu zliczane są wydatki na: rozmowy, SMS-y, MMS-y i Internet (ruch krajowy). Po osiągnięciu wydatków 2 zł dalsze rozmowy, SMS-y i 100 MB Internetu są za darmo do końca dnia. Klient musi jedynie pamiętać o aktywacji usługi do wszystkich, która kosztuje 2 zł i jest ważna przez 7 dni. Oczywiście po upływie ważności można ją przedłużyć/wykupić za 2 zł na kolejne 7 dni. Dodatkowe koszty ponad limit 2 zł mogą wynikać tylko z MMS-ów oraz SMS-ów i rozmów premium, rozmów zagranicznych, roamingu lub zakupu pakietów. Zasada jest prosta i bez haczyków: wydasz na rozmowy, SMS-y, MMS-y i Internet łącznie 2 zł w danym dniu to do końca tego dnia rozmawiasz, SMS-ujesz i korzystasz z Internetu do 100 MB za 0 zł. Dotyczy to oczywiście ruchu krajowego.
    Pesel i nr dowodu przy zamówieniu startera on-line
    Wymóg podawania danych: PESEL i numer dowodu dotyczy tylko sprzedaży starterów on-line poprzez portal http://www.njumobile.pl. Ma to na celu zabezpieczenie przed ewentualnymi oszustwami oraz ułatwia dostarczanie i weryfikację odbiorcy startera, kiedy jest on wysyłany za pośrednictwem kuriera. Jeśli klient nie chce podawać danych i kupić starter nju mobile, może skorzystać ze sprzedaży w tradycyjnych punktach, np. jest już dostępny w ponad 2000 sklepów sieci Żabka.
    Brak starterów
    Rozwijamy sukcesywnie dystrybucję. Niebawem startery będą szeroko dostępne w tzw. punktach naziemnych. Są już w sklepach Żabka czy kioskach Ruch.

    • Tomek

      Precz z komuną! Co za głupki w tym kraju są. Jedni co robią nadal limity na Internet, a drudzy którzy się na to godzą bo „większości tak już powinno starczyć”.

  19. ad Odpowiedz

    Przeczytalam wszystkie komentarze. Jezeli jest prawie pewne ze ,,Zloty Chlopak” krecil (byc moze byl pracownikiem firmy konkurencyjnej) to po co ten artykul? Jest on nieprawdziwy, jezeli nie doczyta sie wszystkich komentarzy. A tak czytelnik ma wrazenie ze albo NJU go oklamal  albo autor tego artykulu jest nieprofesjonalny. Zlot regula bycia dziennikarzem mowi ze publikuje sie prawde, a jak sie ma tylko domysly to trzeba o tym na poczatku poinformowac czytelnika a nie robic to w komentarzach.

    • Kamil

      Przeczytaj dokładnie, artykuł został zaktualizowany

  20. Mike Odpowiedz

    Widzę że nawet po aktualizacji autor nadal wprowadza w błąd czytelnika tytułem którego inicjatorem był nijaki „zloty chłopak” , Myślałem ze dziennikarstwo opiera się na obiektywnym stanowisku a nie prowokacji anonimowej osoby. 

    • Kamil

      W ostatnim akapicie masz wytluszczona jak byk aktualizacje tekstu. Odnosnie anonimowosci zajrzyj do dzialu O serwisie to znajdziesz wiecej szczegolow. Nie kazdy sie lansuje, ja sie skupiam w wolnej chwili na pracy nad najwyzszej jakosci produktem My mobile

  21. Grzesiek Odpowiedz

    Rozmowa biznesowa raczej nie zostanie przerwana w momencie osiągnięcia progu 2 PLN :) totalna bzdura, osoba która miewa chociaż sporadycznie rozmowy biznesowe weźmie opcję NJU z rachunkiem a nie na kartę. Telefony na kartę to produkt dla gimnazjalistów a nie ludzi biznesu :).

    • Kamil

      Zdziwylbys sie jak wielu przedsiebiorcow uzywa Pre-paida i wcale nie mam tutaj na mysli typowego pana Mirka ;)

  22. zbyszek Odpowiedz

    kiedy przestanie mówić się o Polsce ,że to kraj oszustów,cwaniaków i złodziei. Czy nie można zrobić – zapłać np.50zł i nic cię nie interesuje.Pierwszy operator ,który by to zrobił, zarobiłby majątek,ale – podejrzewam że, jest coś takiego jak ZMOWA CENOWA OPERATORÓW, i nikt się nie wychyli

    • Kamil

      Swietny pomysl, dac taki pakiet chociazby do Play na karte. Placimy 50 PLN i mamy No Limits dla rozmow na 30 dni aktywowany krotkim kodem. Kto by potrzebowal, ten by kupil

    • diztonz

      Nie wiem, co masz dokładnie na myśli, pisząc ” zapłać np. 50zł i nic cię nie interesuje”, bo przecież jeżeli chodzi o rozmowy, SMS-y (krajowe), to są przecież już dwie oferty abonamentowe no limit poniżej 50 PLN: Nju Mobile – 38 PLN (tu jeszcze z MMS-ami) i Redbull Mobile – 39, 5 PLN. Na kartę no limit codzienny (przez 30 dni ) wychodzi faktycznie powyżej 50 PLN i trzeba jeszcze wstukiwać kod co 7 dni ( 5*2 + 30*2 = 70 PLN).

    • Tomek

      Płacę w Orange Free 50 zł na 3 miesiące, albo czasami 100 zł na 5 miesięcy – i autentycznie mam luzik (niczego nie liczę, nie pilnuję, a jeszcze mi zawsze – mniej lub więcej – przechodzi z poprzednich doładowań). Oczywiście te np. 100 zł nie wystarcza na 5 miesięcy, ale na 2,5 do 3 spokojnie (Daje to w najgorszym przypadku około 30-35 zł na miesiąc). Sęk ju za uwagę.

  23. OrangeJaja Odpowiedz

    Jestem  klientem plusa i jestem z nich bardzo zadowolony.Nadajniki plusa są tam gdzie orange czy t-mobile nie ma.Zasięg rewelacyjny nawet LTE działa mi.
    Co weekend jadę na wieś i wiem,że mam dobry zasięg
    Płacę ponad stówkę za ofertę bez limitu do wszystkich,mam świetny internet w telefonie i nie ma żadnych haczyków przy podpisywaniu umowy.
    Uważajcie na nowości.
    Lepiej wybierać to co od dawna jest na Polskim rynku.

    • ~JFK

      To ja proponuję przeczytać dokładnie umowę, szczególnie tam gdzie piszą o karach w wysokośći 5000Pln. Poczytaj na forach ile ludzi ma sprawy w sądach.

  24. GRZEGORZ Odpowiedz

    Dla mnie znów oszuści nastepne kroki wyciągania kasy itp POZDRAWIAM

  25. Darek Odpowiedz

    Tyle kombinacji, aktywacji sprytna przyciągająca reklama ludzi naiwnych itd a wszystko po to by człowieka zakręcić tak aby jak najmniej zauważył ukryte haczyki? kolejna próba wciskania dziadostwa !! Pozdrawiam przy okazji też inne sieci które nakłaniają klientów na kartę do co miesięcznego doładowywania telefonów co nie wiele się różni od abonamentu jedyna sieć jaką polecam jest sieć PLay .Czy w naszym kraju zrobią coś w końcu uczciwie?

    • Tomek

      Zasięg w Play jest wysoce nieuczciwy! (To i tak lekko i kulturalnie napisałem).

  26. Sebastian Odpowiedz

    Witam. Zamówiłem nju na abonament i jakież było moje zdziwienie, gdy kurier DPD nie chciał mi wydać dokumentów, gdyż nie posiadałem przy sobie drugiego dokumentu poświadczającego moje dane (oprócz dowodu) i co najlepsze, zarządał ksera dowodu osobistego. Powiedział, że bez tej kopii dokumentów mi nie wyda. Więc jeszcze raz odwiedziłem stronę nju i pisze jak byk, że wystarczy sam dowód przy odbiorze. Potem napisałem do konsultanta (odpisali po 24h wow) i ten również mi odpowiedział, że wystarczy sam dowód, a ksera nie potrzeba, bo to dane poufne.
    Więc mam pytanie, czy kurier DPD chciał ksero by sobie teraz brać chwilówki na moje konto :D czy może nju i DPD nie dogadały szczegółów odbioru dokumentów? Dodam tylko, że na umowie, na samym dole pisze coś takiego: „DLA KURIERA – Zweryfikowałem tożsamość na podstawie dowodu osobistego/paszportu, 2 ostatnie cyfry numery PESEL (tu musi kurier wpisać te cyfry) oraz odebrałem dodatkowy dokumentz imieniem i nazwiskiem odbiorcy. Data, podpis”.
    Ktoś tu w kulki leci…

  27. PLEJ Odpowiedz

    Nielimitowane połączenia to BAJKA! Jak można pisać coś takiego jak kupiłem starter za 5zł – uruchomiłem no limit też trzeba doładować za 5zł i po dobie rozmów z 1 nr – potrzebowałem porozmawiać z t-mobile. Otrzymałem sms: „W związku z naruszeniem PKT 5.1. Regulaminu oferty nju na kartę wypowiadamy umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych. LUDZIE przecież pod: „5.1. nie generować sztucznego ruchu telekomunikacyjnego, to jest w szczególności ruchu nie służącego wymianie informacji, ruchu, którego wyłącznym celem jest uzyskiwanie pewnej puli (liczby lub czasu trwania) połączeń telekomunikacyjnych zarówno w sieci nju mobile jak i pomiędzy siecią nju mobile, a innymi sieciami telekomunikacyjnymi;” można podpiąć wszystko. Nadmienię że między połączeniami były przerwy! Dzwoniłem w tym czasie na kilka innych nr gdzie połączenia były po około 1 minuta – może było ich z 5. Czy Nju-Orange myśli że ktoś to włącza na cały dzień + aktywacja = 4 zł żeby nie rozmawiać – chyba właśnie po to żeby połączenia trwały godzinami! Zabrali mi przy tym 6 zł jakie zostało na kolejne dni po aktywacji usługi „do wszystkich”. Pal sześć te pieniądze – nie o to tu chodziło. Zrobiłem szybki test i już wiem że ze swoim złotym nr nigdzie się nie ruszam – nie do Orange! Zostaję w PLAY. tam mam połączenia w sieci za darmo i nikt mnie nie wyłącza. NIe mogę sobie na to pozwolić!

  28. Artur Odpowiedz

    Stary, opowiadasz bzdury ja mało który. Dwa tygodnie temu zrezygnowałem ze szmacianego abonamentu t-mobile (który posiadałem od 8 lat) na rzecz nju mobile na karte. Nju to oferta na którą czekałem! do tej pory płaciłem ponad 200zł co miesiąc obecnie 2 złote dziennie + 2 zł co tydzień na aktywacje, nie trzeba być geniuszem żeby łatwo policzyć że max na 30 dni zapłacimy 68zł. Z siecią nie ma najmniejszych problemów wszystko działa CACY nikt nikt nikogo nie rozłącza! Mało tego są takie dni gdzie telefonu nie używam np. niedziela lub święta; wtedy oszczędzam 2 zł. Oferta jest prosta i wcale nie trzeba doładowywać konta 2x5zł żeby uruchomić promocje. To kit, kłamstwo i zazdrosna konkurencja, nie wierzcie w to!
    Play to dobra sieć i ma dobre oferty ale na chwile obecną NJU według mnie rządzi, a abonament jest jeszcze tańszy niż karta. NIE DAJCIE SIE DOIĆ PRZEZ FRAJEROWATE OFERTY ABONAMENTOWE W KTÓRYCH JESTEŚ W STANIE COŚ UGRAĆ DOPIERO JAK POWIESZ ŻE REZYGNUJESZ Z UMOWY!!!!!!

  29. PLEJ Odpowiedz

    Nie bzdury – nie! Tak było! Nie konkurencja – bo też chciałem się przenieść ale ta sytuacja mnie zbiła z tropu! Może nie rozmawiałeś z 1 nr 23 godziny na 24 jakie ma doba! Też niedawno zrezygnowałem z abonamentu – w Play! Bo nie wydzwaniałem tego co miałem do płacenia a nic ciekawego na przedłużenie nie przedstawili! a tu warunki usługi „Aktywacja usługi kosztuje 2 zł. Usługę można włączyć po pierwszym doładowaniu konta za min 5 zł. Zawsze zostaniesz poinformowany SMS-em o upływie ważności usługi i będziesz mógł aktywować ją ponownie na kolejne 7 dni.
    Jeżeli dzienny próg wydatków – 2 zł osiągniesz w trakcie rozmowy, rozmowa nie zostanie przerwana – po prostu dalsza jej część będzie za 0 zł. O osiągnięciu progu 2 zł zostaniesz poinformowany SMS-em.” 

  30. jan Odpowiedz

    kupiłem nowa karte startowa i troszkę przegadałem ale mi zostało 4zl.no to dowiedziałem się ze można uaktywnić za 2 zl. będę rozmawial za darmo przez 7 dni..ale niestety po wlaczeniu usługi przyszedł sms ze musze jeszcze doladowac 5 zl.,no to chciałem przez neta moja karta platnicza ale okazało się ze mojego banku..pekao24 niestety brak..

    • Łukasz

      To, że trzeba zrobić 1sze doładowanie zanim włączysz usługę do wszystkich jest napisane w regulaminie. Dodatkowo pamiętaj, że każdego dnia za rozmowy/wiadomości/net zjada Ci do 2 zł dziennie i po przekroczeniu tej kwoty dostajesz sms, że od tej pory gadasz/piszesz za free, na net jest dzienny limit z le… zaraz, cholera, przeczytaj regulaminy i info na stronie…

  31. Łukasz Odpowiedz

    Trochę przesadzają z opłatą za połączenie z BOK:

    „610/690 610 610 z nju
    (codziennie 8-20, koszt 5zł brutto za połączenie, opłata doliczana do faktury)”

  32. Janusz Odpowiedz

    Nie będzie raczej tak miło jak się wydaje.Pytałem w NJU o tz generowanie sztucznego ruchu.Pani powiedziała ,że jak to do 2 numerów to nie będzie problemu. A jeśli ktos ma 20 bardzo dobrych znajomych i z każdym chcę sie pogadac po 20 minut dziennie?.Mogą byc problemy i to mnie zniechęciło do NJU..Umowa jest tak napisana ,że w każdej chwili mogą ci dac wilczy bilet.moim zdaniem okłamują ludzi w sprytny sposób-wygląda na to ,że nju bez limitu na rozmowy to bajka!!!!!!!!!

    • Kamil

      Troche dziwne. Jak ktos ma firme i duzo dzowni po klientach to oferta NJU Mobile jest dla niego w takim razie bezuzyteczna. Tez slyszalem o tych dziwnych zapisach w regulaminie. Pozostaje zatem miec nadzieje, ze New Red Bull Mobile No Limits albo Heyah Non Stop sa w tej kwestii duzo bardziej wyrozumialem niz tylko 2 osoby/numery, z ktorymi sporo rozmawiamy

    • minor

      Jest jeden mały problem. Ta oferta nie jest przewidziana dla firm ani nawet dla ludzi posiadających DG, nie podpiszesz umowy na firmę, bo nie ma takiej opcji.

      Twój zarzut trochę bezpodstawny więc.

  33. Jaro Odpowiedz

    Nie podoba mi się artykuł, wprowadza w błąd, do momentu przeczytania prawie wszystkich komentarzy byłem przekonany że nju to po prostu nowi naciągacze a teraz wydaje mi się że takie było założenie autora, chyba konkurencja mu coś sponsoruje lub jest kiepskim tzn. nieobiektywnym autorem ‚własnych’ tekstów, jak obecnie typowy dziennikarz tvn itp. w tym kraju, po prostu niskie loty pseudo dziennikarskie, szkoda. Czas na zmianę tendencyjnych tekstów zawsze jest ;)

  34. krzywy Odpowiedz

    Kupiłem starter NJU za 5 zł, doładowałem za nastepną 5, aktywowałem usluge no limits i co???
    okazało się, żę po normalnie kasuje mi za każdą rozmowę, po przekroczeniu 2 zł. Na moim koncie pokazuje mi, że usługa jest włączona. Złozyłem reklamację, ponoć mają mi zwrócić srodki, ale i tak uważam, że ta oferta to oszustwo. Policzcie, ilu może być oszukanych w ciągu jednego dnia. Wygląda na to że NJU liczy na to, że być może nie każdy się zorientuje, i nie każdemu będzie chciało się dzwonić z reklamacją…. Takie coś mozliwe tylko w Polsce, nie dziwię się, że mamy taką złą opinię na świecie. Skoro legalnie działająca firma, duży operator komórkowy, tak robi ludzi w bambuko.

    • Kamil

      Czyli jednak wcale nie jest aż tak kolorowo w tym NJU Mobile :|

  35. JANUSZ Odpowiedz

    Zakupiłem kartę w sklepie za 5zł., następnie aktywizowałem ją na rozmowy 2zł. , ale po zastanowienu przeszedłem na program z rachunkiem i nastąpiła blokada mojego tel., pytam dlaczego pomimo kwoty do wkorzystania 18zł. nie mogę go używać, jest to coś co nigdy nie zdarzyło się w moim życiu. Firma nju mobil okazała się oszustami ostrzegam przed wiązaniem się z nimi bo to tylko wyrzucone pieniądze!

  36. JANUSZ Odpowiedz

    W uzupełnienieniu mojego powyższego wpisu poszukuję wszystkich poszkodowanych o wszczecie grupowego postepowania sądowego i to nie tylko zwrotu straconch pieniędzy, ale również wysokiego odszkodowania z powodu odniesienia strat moralnych. Mój email skorpion562000@yahoo.com
    nazywam się Janusz Barański.

  37. JANUSZ Odpowiedz

    Oto odpowiedż na mój email do firmy nju mobil Twoje zgłoszenie zostało przyjęte
    Witaj,
    Dziękujemy, Twoje zgłoszenie zostało przyjęte. Czas odpowiedzi, w zależności od zgłoszonej sprawy, wynosi od kilku dni do miesiąca.
    Pozdrawiamy i dziękujemy za cierpliwość,
    zespół njumobile.pl

  38. apto Odpowiedz

    Czytam, te strachy niektórych i jaki to nju jest zły a prawda jest taka, że u każdego operatora zdarzają się błędy systemu i nawet jak Was to gdzie indziej nie spotkało tylko akurat tu to jest to wyjątek potwierdzający regułę. Ważne jak operator rozwiąże reklamację, a nie to że błąd jednostkowy się przytrafił, jedynie, że akurat mieliście pecha na niego trafić ityle. Czekam na przeniesienie numeru na abonament nju i niezależnie co tu ludzie napiszą sam to sprawdzę – a jak mnie będą chcieli przez kruczki w regulaminie wyłączyć to tylko na tym stracą, bo przeniosę sie do innego operatora i tam będę płacił rachunki – proste. Dla mnie brak lojalki jest wystarczającym argumentem, że będą starali się działać prawidłowo, bo przecież nie odpalili tego virtuala, żeby ludzi do siebie zniechęcić tylko, żeby Ci ludzie byli zadowoleni z ich usług, bo na tym zarabiają a każdy przekręt przy braku lojalki skończy się odejściem klienta. Trzeba też mieć trochę zdrowego rozsądku, żeby ocenić, czy coś negatywnego(jakiś błąd) jest celowym błędem czy wypadkiem, który operator zaraz naprawi. Proponuję mniej gorączkowania a więcej spokoju i chłodnej oceny – nic Was przecież w nju poza korzyściami które sami dostrzegacie nie trzyma :)

  39. apto Odpowiedz

    Jeszcze jedna kwestia, która moim zdanie jest wprowadzaniem w błąd.
    W reklamie nju abonament jest napisane, że po przekroczeniu 9zł sms i mmsy są nielimitowane do wszystkich – tymczasem w regulaminie jest jasno napisane, że jak ktoś przekroczy 10.000 w jednym okresie rozliczeniowym to go automatycznie odłączą od sieci. Niby to dużo i ja się na pewno zmieszczę, ale bywają maniacy, którzy ten limit osiągną w 2 tygodnie i wtedy ich odetnie – a reklama mówi wyraźnie nielimitowane. Myślę, że tu popełnili błąd, bo limit jest. Wprowadzają w reklamach w błąd. Powinni pisać , ze „do 10.000 smsów do wszystkich” wtedy byłoby ok. CO o tym sądzicie? Mam rację czy nie mam?

    • Kamil

      Powiem krotko, marketing w zlym wydaniu…

    • mg

      Owszem, jest tak napisane, ale ta oferta jest (jak przeczytamy regulaminy) nie dla osob, ktore masowo wysylaja SMSy i MMSy (czy to z reklamami, czy spamem itd.), ale dla osob, ktore przecietnie dzwonia i pisza. Nie znam nikogo (wsrod swoich znajomych, rodziny, krewnych), kto wyslalby wiecej niz 500 SMSow miesiecznie, wiec zapewne operator dal taki limit, aby wowczas uznac to za drastyczne naruszenie regulaminu. Nie podanie takiego limitu od razu nie jest powodem do tego, aby nie zawrzec z nim umowy. Ja tu nie widze nic takiego, co by powodowalo zniechecenie. Najwieksze zniechecenie rodzi sie we mnie tu w serwisie my mobile za takie wytykanie operatorowi o takie „glupie” drobnostki.

    • apto

      Zgadzam się, ze limit jest bardzo wysoki, jak już pisałem dla mnie nieosiągalny i rozumiem, że chcą wyciąć firmy, które w celach komercyjnych spamują klientów smsami. NIe podoba mi się zapis kategoryczny w regulaminie – odetną i już. To sprowadza się do wniosku, że w reklamie podają nieprawdę. Gdyby napisali, że powyzej 10.000 smsów, zweryfikują czy jest to ruch komercyjny czy prywatny, wówczas byłoby ok. Niesądzę, żeby wysłanie 10.000 sms na 20-30 numerów, było spamem, skoro ruch jest w obie strony. SPam jest wtedy, gdy 10.000 smsów trafia na załóżmy 5.000 numerów – wtedy sprawa jest oczywista..
      Co ciekawe, obsługa klienta, przyznaje w korespondencji, że limit jest i każdy musi się w nim zmieścić, bo inaczej zostanie odłączony a umowa wypowiedziana – coś tu jaest naprawdę nie tak, skoro podają, że powyżej 9zł ruch jest nielimitowany. Uważam, ze tak stawiając sprawę jak robi to ichnia obsługa klienta sami sobi strzelają gola przyznając, ze reklama kłamie. Uważam, ze korporacje powinny w sposób szczególny przestrzegać prawa.

  40. Michał Odpowiedz

    Wszyscy skupili się na ofercie a nie zauważyli drobnego szczegółu – regulamin świadczenia usług dla Abonentów nju mobile – § 12 Czas trwania umowy pkt. 2 „Operator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych na
    czas określony.” oraz § 19 pkt. 1 który mówi o że w przypadku odstąpienia umowy trzeba zapłacić karę. Łatwo więc wywnioskować że najpierw dostaniecie fajną promocję, a później dostaniecie umowę na rok czy dwa z karą za jej zerwanie. Sądzę że jest to też kwestia do zastanowienia się nad nią.

    • mg

      Owszem, sa takie paragrafy, ale pomysl najpierw, czy jest mozliwe, aby w trakcie Twojej umowy, ktora zawarles na czas niekreslony (umowa na pismie!), operator mogl tak nagle bez Twojej wiedzy zamienic na czas okreslony? Operator w przypadku takiej potrzeby musi powiadomic Abonenta z informacja o mozliwosci wypowiedzenia umowy w przypadku nie zgodzenia sie na to.
      W moim rozumieniu pararaf 12 mowi o tym, ze operator zastrzega sobie prawo zaprzestania sprzedazy abonamentu (umowa na czas nieokreslony) i sprzedazy abonamentow z umowami na czas okreslony, czyli gdy np. podpisalem dzis umowe na czas niekreslony i od jutra beda sprzedawac umowy na czas okreslony, to Ty podpisujac jutro bedziesz mial na czas okreslony.
      Inne rozumienie tego moze byc takie, ze korzystasz z umowy na czas niekreslony i z roznych wzgledow (nie wiem jakich – pisze ogolnie) operator powiadomi Cie, ze Twoja umowa bedzie trwac na tych samych zasadach, ale powiedzmy jeszcze pol roku…

      A paragraf 19 jest oczywisty, jesli podpisales umowe z operatorem na takich zasadach, jak np. „zwykly” abonament, np. w Orange, T-mobile, Plus, Play i chcesz rozwiazac umowe przed terminem, to oczywiste jest, ze musisz zaplacic kare.

      Jak narazie nie widze tu nic takiego strasznego. Troche wyrozumialosci dla oparatora.

  41. Krzysztof Odpowiedz

    Zakupiłem startery dla mnie i dla dwójki dzieci. Uzupełniłem konta i aktywowałem usługę „Do wszystkich”. Niestety pożarło nam wszystkie środki z konta głównego. Nie idzie aktywować tej usługi ani przez internet ani przez wysyłanie kodów czy sms ani też poprzez zarządzanie kontem w telefonie. Przychodzi info że usługa jest aktywna,a jak wejść głębiej to żeby ją aktywować wysyłając sms. Po jedo wysłaniu przychodzi komunikat że przecież jest aktywna.. I to aktywna do: 00,00 i jakieś tajemnicze znaczki.. Jaja z ludzi i tyle.. Obsługa klienta to jakaś pomyłka i nie spotkałem się z tym u żadnego innego operatora. Można sobie pogadać z automatem,a nie rzeczywistym konsultantem jeśli nie masz zamiaru wydawać 5 złociszy. Oczywiście można też napisać liścik do BOK i czekać miesiąc na odpowiedź ale to też nie takie proste,bo przerywa sesję po 2 minutach choć zegar pokazuje 10 minut czasu na napisanie. Totalna olewka klienta i ściema. Absolutnie nie polecam!!!

  42. Tomek Odpowiedz

    Zakupiłem starter, włączyłem usługę „do wszystkich” i dwa razy reklamowałem fakt że usługa nie działa. Obecnie czekam już 32 godzinę aż się włączy. Obsługa online nie działa poprawnie. Nie rozmawiałem przez NJU za darmo ANI PRZEZ MINUTĘ.

    • Kamil

      Czyli jednak nie do końca idealny jest ten NJU Mobile wnioskując po coraz większej ilości negatywnych komentarzy :|

  43. Wojtek Odpowiedz

    właśnie dostałem rachunek…….i co ? i to, że rozmawiałem naprawdę dużo, przy tym mam dwa konta mailowe na telefonie, jeździłem z navigacją, często internet…..rachunek na kwotę 32,14 zł
    hahahaha :) i o to chodzi :) powiedzcie matoły…gdzie haczyki i i te inne bzdury , o których piszecie ?

    • Kamil

      Troche kultury, nie jestesmy na Wirtualnej Polsce czy Onecie ;) Jak sam widzisz, nie wszystkim blokuja numer jak korzysta zbyt czesto z uslug telekomunikacyjnych

    • Tomek

      Drogi Wojtku, nie mam nic do ukrycia. Mój numer to 690217296. Mam 5 pozytywnie rozpatrzonych postępowań reklamacyjnych. Byc może byłeś szczęśliwcem i wszystko u ciebie działało. U mnie nie. Jeśli chcesz to umieszcze print screena.

  44. Erf Odpowiedz

    Ktoś stracił całe 9 złotych, nie miał bidak Nielimitowanych Rozmów Na Księżyc. Aż żal się robi jak ludzie ścibią, a potem jeszcze szuka jakby tu założyc sprawę w sądzie „o krzywdy moralne” najlepiej na okrągłą sumkę;-) Normalnie jak w stanach, czy Anglii;-) Weżcie się ludzie opanujcie z tym skąpstwem, najlepiej by za darmo wszystko było.

    • Tomek

      Nie mam żalu że straciłem przez NJU kilka złotych, bo wszystko mi oddali z nawiązką. Żal że marnowałem swój czas gdy czterokrotnie próbowalem bezskutecznie włączyć usługę. Trwało to jakis tydzien. DZiwna i podejrzana jest ta determinacja w obronie NJU z Waszej strony ;) Ktoś Wam za to płaci?

  45. Alek Odpowiedz

    Nie przechodźcie do tej sieci, jestem 3, dzień i problemy od samego początku, najpierw cały dzień nie mogłem doładowac konta – nie, bo nie, a teraz jak już sie w końcu udało to pomimo dodatniego salda nie mogę dzwonić, usługa do wszystkich nie działa. GROTESKA!!!
    Połączenie z biurem obsługi – 5zł

    • mg

      Alek, hmmm,,, ja juz rozpoczalem drugi okres rozliczeniowy i jedyny problem, jaki mialem, to wylaczenie poczty glosowej. U mnie nic sie nie dzieje zlego, zadnych problemow…. tyle moge powiedziec.

  46. Natalka Odpowiedz

    Witam, próbuję przenieść swój numer od innego operatora i zamówić ofertę z rachunkiem, ale po wypełnieniu w sklepie internetowym wszelkich niezbędnych informacji wyskakuję błąd z powodu wprowadzenia numeru Karty pobytu. Niestety nie posiadam obywatelstwa i nie mam Dowodu osobistego, ale posiadam Pesel, pracę, miejsce zameldowania  i inne niezbędne papiery. Zdziwił mnie natomiast regulamin, z którego wynika że warunkiem  rozwiązania umowy jest podanie numeru Dowodu, Paszportu lub Karty Pobytu… Czyli teoretycznie rozwiązać umowę mogę, ale najpierw musiałabym ją podpisać, tylko jak? Wysłałam zapytanie do obsługi technicznej i teraz musze czekać do 30 dni, gdzie już straciłam ponad miesiąc na porównanie wszystkich ofert no limit :( , a jak w końcu się zdecydowałam, to LIPA. Proszę o szybką odpowiedź. Nata

  47. mg Odpowiedz

    Natalko,
    jesli sa problemy z formularzem do przeniesienia numeru, to trzeba sie skontaktowac ze sklepem nju mobile 690300400 (koszt polaczenia jak za zwykle polaczenie https://www.njumobile.pl/obsluga/formularz-kontaktowy ) – to sklep on-line zajmuje sie przenoszeniem numeru, podpisywaniem umow itp.
    Aby rozwiazac umowe trzeba wyslac poczta lub e-mailem skan wniosku: http://www.njumobile.pl/b/articles/oswiadczenia/zmiana-planu-taryfowego-nju-z-rachunkiem-na-nju-na-karte.pdf
    jak widac w nim, potrzebny jest tylko PESEL (nie trzeba tam podawac zadnego numeru dowodu, paszportu itd.) – jesli masz PESEL i go podasz w umowie, to we wniosku o ew. rozwiazanie umowy podac tylko PESEL.

    • Natalka

      Dzwoniłam właśnie do sklepu, Pan nie potrafił mi nic odpowiedzieć i skierował do biura obsługi, gdzie miła Pani kategorycznie zaprzeczyła temu że mogę podpisać umowę nie mając dowodu osobistego///  I po co w takim razie ten regulamin?? Gdzie teraz mam dzwonić? Do orange? Czy od razu zgłaszać reklamacje za wprowadzenie klientów w błąd?

    • mg

      Natalko, to w sklepie powiini Ci odpowiedziec, bo to oni zajmuja sie podpisaniem umowy, a biuro obslugi Klienta to juz wowczas, gdy chodzi o uslugi, reklamacje po podpisaniu umowy.
      Gdy dzwonilem do BOK w sprawie, czy trzeba kurierowi dawac kserokopie dowodu, to powiedzieli mi, ze trzeba, a w sklepie powiedzieli mi, ze kurier nie ma prawa wziac ode mnie kserokopii do tego typu umowy – przy podpisywaniu umowy polaczylem kuriera ze sklepem nju mobile i oni miedzy soba wyjasnili sobie wszytko – to tak na marginesie.

      DO przeniesienia numeru moze byc potrzebna kserokopia dowodu… ale do samej umowy juz nie.

      A probowalas wpisac numer paszportu (skoro z karta pobytu nie wyszlo)?? (tam powinien byc tez numer PESEL)

      Co do podpisania umowy to powinnas ograniczyc sie tylko do sklepu nju.

    • Natalka

      Nic z tego :(( dzwoniłam do sklepu kilkakrotnie, opcja wpisania dokumentu tożsamości jest przewidziana wyłącznie na dowód osobisty, sam Pesel nie wystarczy. Pani z Bok też próbowała na różne sposoby wprowadzić i nic, wzięła do mnie kontakt, powiedziała że to zgłosi i odzwoni jak będzie wiadomo co i jak. Więc całkiem możliwe że to wina informatyka, który robił stronę i nie przewidział takiej sytuacji. Ale jednak zastanawiam się nad taką ciekawostką: w sklepie kategorycznie powiedzieli że osoby bez obywatelstwa nie mogą podpisać umowę i koniec!!!  Pani z Bok natomiast o tym nie wspomniała i była nawet zdziwiona że niby nie mogę podpisać taką umowę .. więc, tak myślę, gdybym kupiła w żabce nowy numer Nju lub przeniosłam się na chwile do Orange, to wystarczyło by wysłać smsa… A co z obywatelstwem w takim razie, można w końcu czy nie? Ale cały problem jest w tym że chcę przenieść swój ukochany złoty numer i opcja z żabką odpada, zostaje tylko opcja przeniesienia się do Orange i stamtąd do Nju. Jestem bardzo upartą osobą i jeżeli już tyle czasu na to poświęciłam to doprowadzę tą sprawę do końca! Czy ktoś mi powie czy jakieś dodatkowe dokumenty bądź formularzy należy wypełniać, czy wystarczy sam sms z Orange? Z góry dziękuje, Natalia

    • Natalka

      Nic z tego :(( dzwoniłam do sklepu kilkakrotnie, opcja wpisania dokumentu tożsamości jest przewidziana wyłącznie na dowód osobisty, sam Pesel nie wystarczy. Pani z Bok też próbowała na różne sposoby wprowadzić i nic, wzięła do mnie kontakt, powiedziała że to zgłosi i odzwoni jak będzie wiadomo co i jak. Więc całkiem możliwe że to wina informatyka, który robił stronę i nie przewidział takiej sytuacji. Ale jednak zastanawiam się nad taką ciekawostką: w sklepie kategorycznie powiedzieli że osoby bez obywatelstwa nie mogą podpisać umowę i koniec!!!  Pani z Bok natomiast o tym nie wspomniała i była nawet zdziwiona że niby nie mogę podpisać taką umowę .. więc, tak myślę, gdybym kupiła w żabce nowy numer Nju lub przeniosłam się na chwile do Orange, to wystarczyło by wysłać smsa… A co z obywatelstwem w takim razie, można w końcu czy nie? Ale cały problem jest w tym że chcę przenieść swój ukochany złoty numer i opcja z żabką odpada, zostaje tylko opcja przeniesienia się do Orange i stamtąd do Nju. Jestem bardzo upartą osobą i jeżeli już tyle czasu na to poświęciłam to doprowadzę tą sprawę do końca! Czy ktoś mi powie czy jakieś dodatkowe dokumenty bądź formularzy należy wypełniać, czy wystarczy sam sms z Orange? Z góry dziękuje, Natalia

      Jeszcze tylko dodam że wprowadzałam i Kartę Pobytu i Paszport i Pesel na różne sposoby, robiłam odstępy, z literami i bez, Pani z Bok też to robiła i nic.. Formularz jest przewidziany wyłącznie do wpisania Dowodu osobistego, który składa się z 3 liter i 6 cyfr!!! A moje dokumenty zawierają inną ilość znaków :)

    • Natalka

      ups, miałam uzupełnić wiadomość, a wysłałam podwójnie, proszę o skasowanie starszej wiadomości//

    • mg

      Widocznie informatyk ustawil tak, aby tylk seria i numer dowodu dalo sie wpisac… trzeba zatem poczekac, az uzgodnia w NJU jak to rozwiazac…
      gdyby nie to, ze zalezy Ci na numerze tel, to wlasnie opcja ze starterem np. w Zabce i aktywacja to dobre rozwiazanie – ale wowczas bez rejestracji i ew. pozniej umowy – pozostaje Ci tylko oferta na karte i ew. tamtejsza promocja…
      mysle, ze zapytaj w biurze obslugi kilenta Orange lub w Salonie o te kwestie… powinno sie dac przeniesc, a potem (jak pisze GRAND ponizej) SMSem przeniesc sie do NJU, a w ogole, to u poprzedniego operatora nie bylo problemow z zarejestrowaniem numeru??

    • Natalka

      do MG 
      Ogólnie zawsze podpisuję umowy czy w salonach czy w bankach osobiście, nie przez internet, formularz wypełnia pracownik i nigdy takiego problemu nie miałam.

    • mg

      Natalko,
      czyli tu nastapilo jakies niedopatrzenie od strony technicznej.

      A podpisanie umowy przez internet daje mozliwosc ewentualnego odstapienia od umowy bez podania przyczyn do 10 dni ;)

      Jesli z NJU nie dadza Ci znac jakos niebawem, to trzeba bedzie sprobowac przniesc numer do Orange na karte i potem wyslas SMSa do przeniesienia do NJU i potem podpisac umowe (z umowa nie powinno byc juz problemu).

    • Natalka

      nie, dostałam odpowidz że nie ma takiej możliwości, od 2 tygodni mam podpisaną umowę z konkurencją, co mi zajęłó 15 min :)

    • mg

      Natalko,
      musze stwierdzic, ze Biuro Obslugi Klienta NJU chyba nic nie wie. Ostatnio mojej siostrze podali bledna informacje co do sprawdzenia stanu konta (bo byla jakas usterka i nie dalosie sprawdzic w telefonie) – podali inny sposob, ktory w ogole nie dziala.
      wiec jesli w konkurencji maja tez dobra oferte i takie utrudnienia zrobili, to dobrze zrobilas. Szkoda, ze nie sprobowalas swojej drugiej opcji – przeniesc do Orange na karte (w salonie), a potem migrowac do NJU i dopiero podpisac umowe.
      A mozna wiedziec u ktorej konkurencji jestes?? ;)

  48. NJU Złodzieje Odpowiedz

    Od wczoraj mam NJU mobile i już zdążyli mnie okraść. Zadzwoniłem na ich infolinie (żeby się dowiedziec jaki okres rozliczeniowy wybrał dla mnie system) najpierw jakąś infolinię automatyczną *610 (40gr. za połączenie to wiedziałem naliczane osobno do rachunku) a jak nie mogłem się nic dowiedziec bo to automat tylko brednie pierdolił, to nie rozlanczając się wybrałem z menu „0″ żeby pogadać z żywą babą, co automatycznie przekierowało mnie na numer *620 który jest płatny 5zł/połączenie! Jakaś kurwa kpina! Na szczęście przynajmniej tylko tyle że zaliczyli mi te 5zł jako rozmowę a nie osobno do abonamentu jak te poprzednie 40gr. Dodatkowo okres rozliczeniowy przydzielili mi od 6-tego do 5-tego, czyli że za pięć dni już muszę zapłacić abonament tak jakbym miał go już kurwa cały miesiąc (czyli minimum 9zł, z czego już 5zł mi pożarli).

    • krzysiek

      1. Podpisać umowę potrafiłeś, a przeczytać informację dotyczącą kosztów rozmów (które bardzo wyraźnie widać pod numerami kontaktowymi) już nie? Nie nazywaj swojego nieogarnięcia złodziejstwem sieci.
      obsługa klienta nju mobile 
      *620 obsługa automatyczna 
      (koszt 40gr brutto za połączenie) 
      *610/690 610 610 z nju 
      (codziennie 8-20, koszt 5zł brutto za połączenie, opłata doliczana do faktury) 
      690 610 610 z innej sieci 
      (codziennie 8-20, koszt zgodny z cennikiem operatora)
      sklep nju mobile
      690 300 400
      (codziennie 8-22, koszt zgodny z cennikiem operatora)
      Nie wiem czemu takie dziwne ceny, ale wystarczy zadzwonić z innej sieci i rozmowę można mieć za darmo.
      2. Może przeczekaj cierpliwie na pierwszą fakturę, czytając przez ten czas słownik ortograficzny, zamiast się spinać bezmyślnie. Dla twojej wiadomości: pierwszą fakturę (umowa podpisana ok 22.05, z okresem rozliczeniowym od 29.04) przysłali mi na kwotę 1,89.
      Podejrzewam, że też zapłacisz mniej (chociaż zapewne co najmniej 5,40 drożej, chociaż to akurat na własne życzenie).

  49. Anna Odpowiedz

    Kupiłam najpierw kartę prepaid w NJU i wykorzystałam, to postanowiłam w okresie ważności tej karty zamienić na abonament w NJU. Oferta była bardzo ciekawa , bo jeśli mało rozmawia się to płaci się tylko 9 zł za cały miesiąc. Czytałam na forum, ale nie chciałam wierzyć o nieuczciwym podejściu do klienta..

    NJU wystawiło mi umowę z data 21.05.2013, ale przy umowie przez internet nie odbiera się telefonu i umowy w dniu podpisania, jak w salonie.

    Umowa jest przekazywana dalej do pracowników, by następnie trafiła do kuriera, a dalej do klienta. W dniu podpisania umowy u kuriera nie mogłam wprowadzić i założyć konta do nr telefonu na abonament, bo był nieaktywny numer telefonu. Uczyniłam dopiero w dniu 27.05.2013.

    W dniu 27.05.2013 , natychmiast po uaktywnieniu konta na NJU ,złożyłam natychmiast reklamację o zmianie okresu rozliczeniowego,bo na internecie podano mi, że okres rozliczeniowy dla mnie to 27 kwietnia do 28 maja 2013.

    Jakież było moje zdziwienie jak ujrzałam, że okres rozliczeniowy dla mnie jest za okres od 27 kwietnia do 28 maja 2013., czyli w okresie, gdy nie miałam jeszcze podpisanej umowy, bo faktycznie umowa była podpisana 24.05.2013, a aktywowano numer 27.05.2013. Cisza jak makiem zasiał, nikt nie odpowiedział na moją reklamację, bo uważają, że mają okres 60 dni, gdy klient ma prawo wypowiedzieć umowę ..w ciągu 30 dni. To jest dopiero biurokracja i szybkość działania oraz lekceważenie klienta!!!!.

    W dniu 01.06.2013 otrzymałam wiadomość na e-maila o wystawieniu mi faktury za poprzedni okres w wysokości 3,85 zł.czyli praktycznie dwóch dni użytkowania, gdzie jest proporcja w naliczeniu abonamentu, bo naliczono mi aż za 13 dni..????. A to oznacza, że dla NJU nie liczy się data uaktywnienia numeru, ale datę wzięta z kosmosu, bo data wystawienia umowy przez pracownika, która jest przecież datą wsteczną w stosunku do otrzymania świadczenia usługi dla klienta plus jeszcze dokładka w dniach dla kuriera na dostarczenie umowy, czyli wychodzi , że powinnam płacić od 16 maja 2013 i to stanowiło naliczenie faktycznego abonamentu przez NJU zamiast dni faktycznie aktywne w abonamencie.

    Dlaczego nie jest aktywowana umowa od dnia aktywowania numeru (gdy można dzwonić) na abonament, bo od tego dnia powinien liczyć się okres do naliczenia i rozliczenia abonamentu w sytuacji niepełnego miesiąca?????Tego też nikt z NJU nie odpowiedział!!!

    Jak wyżej przedstawiłam NJU oszukuje na wstępie…..na datach zawierania umowy i dacie faktycznie przekazanej usługi dla klienta ( trzeba pamiętać , że jest to usługa przez internet, plus czas dostarczenia przez kuriera plus data uruchomienia tego abonamentu przez NJU.

    Złożyłam kolejną reklamację i skargę lub wniosek o zerwanie umowy w trybie natychmiastowym z powodu oszustwa!!! To na początek….. jak działa nowa sieć NJU na abonament, by ostrzec innych potencjalnych przyszłych użytkowników, bo na oszustwie NJU daleko nie pojedzie!!!!

    • mg

      1. oferta nju mobile jest bez telefonu.
      2. nie moglas aktywowac konta, bo prawdopodobnie wprowadzali juz Twoje dane do bazy (ja tez nie moglem wejsc na konto w dniu, kiedy byl u mnie kurier, ale mialem wczesniej aktywne konto dla oferty na karte) – troche cierpliwosci
      3. Okresy rozliczeniowe sa miesieczne, wiec okres 27 kwietnia do 28 maja 2013 moze widniec na fakturze, ale NJU mobile uwzgledniaja to, ze podpisalas umowe 24.05 (aktywowano 27.05) i minimalna oplata abonamentowa (dla pelnego okresu rozliczeniowego 1mc wynosi 9 zl), al dla Twojego okresu rozliczeniowego skroconego bedzie odpowienio mniejsza – ja 2 dni temu dostalem taka fakture z obnizona oplata.
      4. wystawiono Ci fakture na kwote 3,85 zł, bo jesli nie bylo to propocjonalne, to zapewne dzwonilas gdzies lub pisalas wiadomosc SMS/MMS, lub korzystalas z internetu – w mailu przysylaja fakture oraz zalacznik (z billingiem) wowczas mozesz sprawdzic, czy sie wszysto zgadza.
      Jesli aktywowano Ci numer 27.05, a okres rozliczeniowy konczy sie 28.05, to masz 2 dni uzytkownaia w okresie rozliczeniowym (przyjmijmy srednio 30 dni w miesiacu), to: 2/30 * 9 = 0,60 zl – czyli Twoja minimalna oplata abonamentowa w 2-dniowym okresie rozliczeniowym wynosi 60 groszy.
      uwazam, ze jest wszystko w porzadku.
      5. Na reklamacje moze nie odpowiadaja od razu, bo pewnie maja ich wiele – szczegolnie od osob, ktore nie czytaja regulaminow lub troszke nie pomysla nad tym wszystkim.
      6. umowe mozesz wypowiedziec teraz, ale ona wygasnie na koniec okresu rozliczeniowego – wszystko jasne
      7. z tego, co wiem, umowe mozna aktywowac wczesniej – zaraz po podpisaniu umowy, ale trzebaby zadzwonic do sklepu nju i dowiedziec sie jak, bo ja juz nie pamietam.

      Po analizie Twoich uwag ja nie widze tu zadnego oszustwa!

      PS. dla wyjasnienia nie jestem zadnym przedstawicielem NJU ani Orange, ale korzystam z uslug i ostatnio podpisalem umowe i nie widze tu nic zlego. Jedyne, czego nie lubie, to zalatwiania spraw przez kuriera, bo trzeba czekac….

  50. grand Odpowiedz

    Jeśli ktoś dużo rozmawia – Nju z rachunkiem. Nju na kartę jest w pewnym sensie kontrofertą dla virgin mobile, dla ludzi którzy nie mają zamiaru aktywować pakietu do wszystkich, a chcą mieć stałą stawke 19gr za minutę, oraz internet 350mb za 7zł. Dla tych którzy przenoszą się z Orange oferta dosyć atrakcyjna biorąc pod uwagę, że migracja odbywa się poprzez wysłanie sms-a.

  51. bruno Odpowiedz

    njumobile opinie…………………… w nju mamy taka niedogodnosc ….dla mnie wazna sprawa a mianowicie, kiedy podczas rozmowy ktos inny stara sie do mnie dodzwonic u innych operatorow otrzymuje sie sms z informacja ze ktos inny staral sie dodzwonic lub ……. dzwoniac pod zajety numer otrzymuje po czasie informacje ze moge zadzwonic poniewaz numer nie jest juz zajety lub …… jezeli do kogos dzwonie a osoba ta jest poza zasiegiem czy ma wylaczony telefon otrzymuje smsem informacje kiedy ktos jest znowu osiagalny ……wyzej opisanych serwisow – uslug nie oferuje operator njumobile no bo i poco przeciez oni zarabiaja wtedy kiedy ktos placi i nie telefonuje …cwaniaki

    • mg

      U mnie to dziala – przed chwila przetestowalem dzwoniac na swoj numer w NJU z numeru innego operatora. Powiadomienie dostaje zaraz.
      Moze nie aktywowales sobie tego? Domyslnie kazdy w NJU ma wlaczona poczte glosowa. Poczte trzeba wylaczyc i wlaczyc usluge powiadamiania (choc powinna sie automatycznie wlaczyc). Jesli nie wylacza sie poczta przez kody USSD i panel uzytkownika, to napewno sie wylacza przez Automatyczne Biuro Obslugi.

  52. bruno Odpowiedz

    hmmm …….. to byloby super poniewaz jestem przyzwyczajony do tej uslugi , tak dlugo jak byla standardem nie zwracalem na to uwagi ale wczoraj dowiedzialem sie ze ktos probowal mnie osiagnac podczas kiedy telefonowalem dosyc dlugo z kims z rodziny i potencjalny klient omalo co sie nie zniechecil poniewaz nie oddzwonilem poczul sie „olany” dlatego sie zdrowo wkurzylem….

    • Kamil

      Swoją drogą to naprawdę dziwne, że użytkownik musi takie podstawowe rzeczy sam aktywować w NJU Mobile i jeszcze dzwonić na ich BOK. A jak wiemy, nie jest to tania przyjemność rzędu 5 PLN za połączenie z konsultantem 

    • mg

      Bruno. Zdaje sobie sprawe.
      Domyslam sie, ze masz abonament w NJU i masz wlaczona poczte glosowa. Podam Ci kod USSD do wylaczenia poczty: *127*12*00# (po potrzymaniu potwierdzenia SMSem) sprobuj zadzonic do siebie z innego telefonu i odrzucic polaczenie – jesli nie wlacza sie poczta glosowa to jest juz OK – i usluga z powiadomieniami powinna byc juz aktywna (po odrzuceniu polaczenia powinien przyjsc SMS, ze dany numer powinien probowal do Ciebie dodzwonic sie). Jesli by ten kod nie zadzialal (bo czasem sie lubi tak stac), to wowczas przez Automatyczne Biuro Obslugi *620 (koszt: 0.40 zl za polaczenie).

      Kamilu,
      standardem we wszystkich sieciach komorkowych (przynajmniej w wiekszosci) jest poczta glosowa. Jesli ktos ma poczte glosowa, to oczywiste jest, ze ktos, kto chce sie do danej osoby dodzwonic uslyszy komunikat, zeby nagral sie. Jesli dany abonent chce miec usluge powiadamiania, ze ktos chce sie dodzwonic, to tak de facto powinien te poczte wylaczyc (aby dzwoniaca osoba nie nagrywala sie) i wowczas usluga powiadamiania powinna sie sama aktywowac. Jak juz napisalem Brunowi, nie trzeba dzwonic do BOK i placic 5 zl, wystarczy wpisac telekod USSD (jak wyzej). W razie gdyby nie zadzialal, to mozna przez Automatyczne Biuro Obslugi (koszt 0,40 zl).

  53. Tom Odpowiedz

    Oferta jest według mnie bardzo dobra. Jedyny minus to taki że czekałem 8 godzin na sms-a informującego mnie o potwierdzeniu włączenia usługi (informują jednak że może to być do 24 godzin). Poza tym numer Nju Mobile jest traktowany jak numer w Orange w związku z tym klienci Orange aktywujący jakieś usługi w pakietach na kartę mogą wybrać numer w Nju Mobile. Jest OK. Oferta trafiła w 10-kę jak dla mnie.

  54. Wypłosz Odpowiedz

    Wypłoszyły mnie zapisy o 5tyś. kary za…… ? Hmmm właściwie za co? Rozmawiam z kilkunastoma numerami około 20 – 30tyś minut na m-c ale chyba nie zaryzykuję utraty numeru z powodu WYDALENIA klienta, który pragnie wyegzekwować warunki umowy. Jeśli w założeniu jest korzystanie NO Limit z rozmów to chyba mam prawo oczekiwać wypełnienia warunków umowy. Pozatym nie rozumię zapisu PKT 5.1. ……nie generować sztucznego ruchu telekomunikacyjnego, to jest w szczególności ruchu nie służącego wymianie informacji, ruchu, którego wyłącznym celem jest uzyskiwanie pewnej puli (liczby lub czasu trwania) połączeń telekomunikacyjnych zarówno w sieci nju mobile jak i pomiędzy siecią nju mobile, a innymi sieciami telekomunikacyjnymi;”
    To po co komu oferować coś co się nie należy??? HA I JESZCZE KARĄ 5tyś zyli straszyć!
    Podam taki oto przykład: PŁYN DO SPRYSKIWACZY GRATIS (małymi literami obok) przy zakupie dwuch innych płynów*”
    * ) Jeśli zakupisz dwa płyny wyłącznie po to aby uzyskać pewne korzyści możemy za trzeci płyn naliczyć karę umowną 50 zł.
    JEST TO BZDURA ROKU , KTÓRA ZASŁUGUJE NA UOKIK.

    • MG

      A te 20-30tys minut miesiecznie, to rozmawiasz prywatnie, czy „sluzbowo” (np. masz firme)?? Pamietaj „Wypłosz” o tym, ze w przyrodzie nie ma nic za darmo ;)

      Domyslam sie, ze operator ukladal oferte dla osob „rozsadnych” w ilosci minut na miesiac ;) operatorzy z podobnymi ofertami tez maja takie ograniczenia ;)

  55. marian Odpowiedz

    operator nju jest oszustem dla Polakow, do mnie dzwonia a operator nalicza oplaty za polaczenia……parodia i to jaka, trzeba zainteresowac wlasciwe wladze ta mafia….moj numer; 512600029

    • MG

      Marian,
      nie bardzo zrozumialem… gdy ktos do Ciebie dzwoni, to Ty placisz za to??
      jesli tak, to napewno to jest jakis blad w systemie, bo inaczej byc nie moze…
      zlozyc trzeba reklamacje i rozpatrza ja w odpowiednim czasie…

  56. anna Odpowiedz

    A ja wlasnie dostałam rachunek z nju abonament na 94zł – wykonywane były wyłącznie połączenia… czeka na wyjasnienia od operatora – ale wychodzi na to ze 29zl to ściema!

    • MG

      Anno,
      a czy dzwonilas tylko i wylacznie na numery komorkowe w Polsce i numery stacjonarne w Polsce??
      jesli dzwonilas na numery specjalne oraz za granice, to wowczas oplaty naliczane sa poza abonamentem (niestety) – stad moze byc taki rachunek.

      Jesli jednak nie dzwonilas na numery specjalne i za granice, to napewno jest to blad w systemie…

  57. Jack Odpowiedz

    Nju Mobile UKRADŁ MÓJ NUMER TELEFONU!
    Przenieśli mój stały numer od innego operatora na KARTĘ SIM Nju Mobile, KTÓREJ MI NIE DOSTARCZYLI! Od prawie 2 tygodni nie mam swojego numeru telefonu. Co kilka dni wysyłam maile monitujące. Odpowiedź za każdym razem jest jedna: zgłosiliśmy sprawę do ponaglenia… bla, bla, bla.
    Może ktoś podpowiedzieć, jak teraz najszybciej wyrwać ten numer od Nju, żeby przenieść gdzieś indziej.

    • MG

      Jak to w ogole jest mozliwe?? bez wniosku o przeniesienie?? kto przeniosl??

      Trzeba sie upewnic, ze ten numer jest zarejestrowany w NJU (rozumiem, ze na karte) – jesli jest, to juz dobrze. Problem w tym, ze do rejestracji numeru trzeba numer seryjny karty SIM (o ile dobrze pamietam). Jesli zostal juz numer telefonu dopisany do karty SIM, to w systemie powinien byc juz jej numer seryjny. Nastepnie trzeba isc do nowego operatora i zlozyc wniosek o przeniesienie numeru i po sprawie. Mam tylko nadzieje, ze NJU nie bedzie blokowac przeniesienia, bo cos tam….

  58. Krzysztof Odpowiedz

    Nju mobile nalicza pełne opłaty za połaczenia jeśli przenoisisz do nich numer ( nie ma zanaczenia że masz ofertę z rachunkiem za 29+9 sms + ewentualnie internet). Miło tak witają Klientów że za max z oferty 39zł musze zapłacić ponad 100zł podobno jest to gdzieś w regulaminie ale ja tego nie znalazłem konsultant też nie znalazł choć twardo stoi że to jest. Jeśli nawet tak jest to nie do końca jest uczciwe podejście operatora, mówią co chcą i robią co chcą, podobno ja mogłem to zmienić tylko nikt nie wie gdzie bo na stronie nie ma takiej opcji przezjścia z abonamentu ) na buzz (no limits)

    • MG

      Krzysztofie,
      jestem troche tym zaskoczony, bo gdy ja migrowalem na oferte NJU, to migrowalem na karte, a potem zamowilem abonament. Nie bylo innej opcji do wyboru niz buzz.
      Z wlasneg odoswiadczenia wiem, ze sprawami przenoszenia numeru zajmuje sie sklep internetowy i to oni wiedza najlepiej co jest, a co nie ma. Biuro Obslugi Klienta szczerze powiem, malo wie.
      Proponuje przestudiowac regulaminy i oficjalnie (pisemnie: np. mailowo) zlozyc reklamacje.

  59. will Odpowiedz

    Mój pierwszy rachunek z nju abonament 130,- , przenosiłem numer z t-mobile (ponad 2 mies. to trwało) i nr. tymczasowego nie używałem, jednego weekendu podczas wyjazdu postanowiłem sprawdzić działanie internetu w nju mając w świadomości (wszechobecne reklamy) że zapłacę max 19,- no i taka właśnie niespodzianka na powitanie w sieci mnie spotkała, na reklamacje odpowiedź że z naszej strony wszystko ok. w regulaminie jest i generalnie jak coś mi nie pasuje to mogę sobie iść do sądu. Baaardzo nie elegancko.

    • MG

      WILL,
      troche dziwnie to wyglada, jak opisujesz…
      przenosiles numer z T-mobile ponad 2 miesiace… czy wiadomo, czemu tak dlugo trwalo to opoznienie?? najczesciej jest tak, ze operator, ktory wydaje numer (w tym przypadku T-mobile) moze z jakich powodow nie odpowiadac na wniosek nowego operatora o przeniesienie (a slyszalem jakis czas temu, ze wlasnie T-mobile kombinuje i za bardzo nie chce wydawac numerow do nowego operatora). Stad tez lepiej upewnic sie, co bylo powodem opoznienia.
      Oczywiscie moze to byc tez wina nowego operatora…
      Ja mialem kiedys opoznienie kilkudniowe w przeniesieniu numeru, bo wlasnie operator wydajacy numer nie odpowiedzial w wyznaczonym czasie na wniosek mojego nowego operatora. Z kolei kolega mial przypadek zaniedbania przez nowego operatora (konkretnie przez jednego pracownika) i przenosil numer okolo pol roku i nie doszlo do skutku – potem inni pracoiwnicy BOK gdy zauwazyli nieprawiidlowosc skontaktowali sie z przeprosinami i prosba o ponowne wyslanie wniosku.

      Ale rachunek na 130 zl?? a nie dzwoniles/smsowaloes czasem gdzies za granice miedzyczasie lub na numery specjalne??

      Najpierw do Federacji Konsumentow, a potem dopiero sad…

  60. MG Odpowiedz

    Jesli tydzien przed koncem promocji zamowiles, to moglo sie tak zdarzyc, ze nju nie dostal dokumentow na czas… wlasciwie powinienem napisac: wl;asciwe osoby w nju (jesli mamy do czynienia z korporacjami, to tam zapewne obowiazuja jakies procedury (typu przesylka idize do np. dzialu wysylkowego, przekazuja dalej do innego dzialu itd….) moze duzo bylo wnioskow i nie zdazyli wczesniej rozpatrzyc…
    najlepiej i najbezpieczniej wniosek o przeniesienie zlozyc conajmniej miesiac przed… gdy skonczy sie promocja u danego operatora, to gdy nie bedzie przeciiwskazan do przeniesia numeru, numer zostanie przeniesiony.

    a co do naliczania oplaty za internet, to rzeczywiscie dziwna sprawa…
    nic, tylko relkamowac i reklamowac to trzeba…

  61. pepi Odpowiedz

    Ten nju to nie zła podpucha. W orange free za doładowanie 100zł dostaje się 6G na internet to tak jakby 1024 x 6 x 0,19zł = 1167,36 zł do wydania w nju. Masakra.

  62. pepi Odpowiedz

    Tak wogule to po co ten cyrk z tym Internetem za 2 zł do 100 MB? Zamiast tych 19 groszy zróbcie 2 grosze za 1Mb i będzie klarowniej.

  63. GvG Odpowiedz

    NJU działa na zasadzie: doładuj frajerze, a następnego dnia zablokujemy Ci telefon bez możliwości odblokowania i przywrócenia numeru.
    Nie da się dodzwonić nawet do ich biura obsługi z ich własnego telefonu. Zadzwoń z innego, wysłuchaj że oczywiście im przykro ale numer przepadł bo.. za dużo dzwonisz!
    Oczywiście kasy którą doładowałeś już nie zobaczysz, frajerze.
    Wszystko tylko nie NJU i Orange.

    • Kamil

      Widzę, że grubo jest w tym NJU Mobile ;) A tak poważnie to największą wadą tego telkoma jest brak lejka bezpieczeństwa w przypadku wykorzystania pakietu internetowego…

    • mg

      hmmm… jestem od samego poczatku istnienia sieci NJU i nie widze zadnych problemow, o ktorych tu piszecie…
      nie wiem co jest grane…

  64. czechu Odpowiedz

    sam nie wiem z poczatku mialem ale do nju mobile, po ok roku jak ktos z rodziny ma uznalem nic nie gada to moze byc ok, dzis czytam tu ze w dniu dwa zlote i cos -oferta mi sie miesza we lbie, nie chcialem chwile temu kilka dni zdecydowalem sie a obecnie nie chce, chetnie bym podzwonil dziennie powyzej te 2zl dalej w tygodniu miesiacu no codziennie 6-8godzin, no jak widze te opinie i podobne innym wiadomo operatorzy sie zra ale no nawet jakbym polazl do operatora lub zadzwonil gdzie nieferem jest to ze trzeba placic za polaczenie to by wiadomo skolowali by miec klienta, swiat jest podly zycie podle operatorzy tak samo, takze wychodzi mi wynik = zostaje w tym czym jestem i beda ludzie do mnie dzwonic….

    • mg

      hmmm… ja polecam te siec, jestem z niej zadowolony.

      Jest w ofercie na karte opcja, ze nie placic tych 2 zl dziennie, ale placisz normalne stawki za minute/sms/mms i mozesz dzwonic nie placiwszy wiecej niz 29 zl za rozmowy i 9 zl za sms/mms i dodatkowo konto telefonu na karte wazne na zawsze ;)

      wiecej info na http://www.njumobile.pl

Skomentuj


9 − = pięć

  My mobile © 2008-2014. All Rights Reserved, Wszystkie prawa zastrzeżone.
Wszelkie loga, znaki firmowe oraz zdjęcia prasowe należą do ich właścicieli.
Kopiowanie treści i grafik bez zgody serwisu zabronione.
My mobile to serwis, dzięki któremu odkryjesz nowe
zadziwiające możliwości swojego telefonu. Zapraszamy!

Serwis rekomenduje wszystkie platformy:

Pomoc | Reklama | Dla Inwestorów | Kontakt